en liten mittinattenlista.



Lista som jag fyllde i för någon månad sen... :)

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg: ibland… beroende på respekt, tror jag…
Smart: ALLTID! ;)
Långsam: ibland.
Stressad: sällan Stellan!
Tålmodig: beroende på situation…
Djup: ganska ofta.
Öppen: alltför, är jag rädd.
Ärlig: ja.
Positiv: ALLTID!
Rolig: haha, rätt så ofta… ;)
Ansvarsfull: jupp!

 


VÄNSKAP (JAG HAR):
Svikit en kompis: rädd för det, ja.
Förlorat en bästa vän: tror det.
Sagt att jag älskar en kompis: jaa!
Pussat en av samma kön: typ…
Slagit en kompis: inte seriöst… tror jag :S
Berättat hemligheter: haha, jaaa…


KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad: jaaa…
Haft stadigt förhållande: räknas det om man är nio bast?!
Krossat någons hjärta: haha, jag, nej.
Gett någon ditt hjärta: aaaa.
"Playat": nej.
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: nej.
Varit otrogen: nej.


FAVORITER (FAVORIT):
Låt just nu: typ någon Lars Winnerbäck. Kanske ’en av alla dom’, eller ’fria vägar ut’… typ. Vet ej.
Film: the holiday – lätt! Take One är rätt cool, Nyckeln till frihet vacker och Remember Me asfin!
Bok: Typ ’Bara inte du’, kommer inte på någon annan nu.
Lärare i skolan: Calle, hahaha! ;)
Plats: en strand, en brygga, min säng, i värmen.
Frukt: ååå herre! Finns för många goda. Typ: mandariner på julen, bananer efter träning, körsbär på sommaren och vattenmelon, ett saftigt päron eller kanske alla frukterna i en fruktsallad! Mumma!



ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt: igen ett sår med sju stygn.
Opererat mig: nej.
Sjungit i duschen: kanske när jag var liten.
Hoppat bungyjump: nej.
Fobi för något: ja. Typ höjder, bovar.
Sett någon dö/död: nej.
Varit på begravning: minnesstund.
Sagt att jag hatar någon: inte till den, men ja.



LIVET:
Skriva eller tala: skriva. Kan inte formulera mig så bra i talspråk ;)
Vatten eller cola: svårt. Vatten när man är törstig och cola när man är sugen på någon dricka.
Mobil eller mp3: man kan ju göra så mycket mer med en mobil, så ja, mobil.
Snygg eller charmig: BÅDA! ;)
Frukt eller grönsak: lätt frukt!
Film eller serie: film.
Sommar eller vinter: sommar, tror jag… fast julen är mys.
Fredag eller lördag: Lördag!
Ljus eller lampa: ljus!
Kärlek eller vänskap: Vänskapskärlek? Kärleksvänskap?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: