Jag hade massor av idéer. Jag hade vägen klar. Jag hade tusentals frågor och tusentals svar. Jag är på väg härifrån. Jag kan inte förklara. Jag stänger av telefonen.









Tjoo, hejsan, tjena, hej!

Här sitter jag och skriver en essä :/ men det är dock (typ) det sista jag gör den här terminen!! :D
Drar från gråa Sverige till Spanien inatt då! Kommer bli legen... wait for it ...dary!
Vi ses om en vecka igen... :P

Puss, hej, tack för mig!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vill bara sända en hälsning till finaste Maja!
Kommer sakna dig som f*****n och vi MÅSTE ses typ direkt när jag är hemma igen! Men jag kommer tänka på dig varje dag, när jag ser de snygga killarna ;) ;)
Ha det bäst hemma i Sverige och ta hand om samhället för mig ;)
Pussss!! ♥

Sofia! Kommer sakna dig med och du kommer verkligen få ångra att du inte följde med, men den diskussionen tar vi sen ;)
pooooouss

Kommentarer
Namn: Maja

Blööööh på dig att du åker... >__<

Kommer sakna dig ännu mer♥ Önskar jag kunde lova dig det där med samhället, men det går tyvärr inte att rädda! Men ha det bäst så ses vi så fort vi kan och då får du berätta ALLT!♥

2011-05-05 @ 07:52:26
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: