PÅSKAFTON


resemat...













Oj, det var typ en evighet sen jag hörde av mig.


Sen sist så har jag firat Antons brorsa, fixat spotify i min telefon (inte efter alls...), tränat, varit med min baby, träffat Maja (hennes träningsblogg hittar ni här!) efter att hon hade varit i Paris i två veckor, åkt ut till mamma på landet och sett hur fint de hade gjort det, ätit massa godis och idag följde jag med Anton och hans familj ut till hans mormor på landet.

Nu sitter jag hemma hos honom, men vi ska strax bege oss mot hans broder och fira honom lite innan vi drar vidare hem till mig och packar det sista. För imorgon åker jag med mitt lag till Barcelona och är borta i fem dagar. Lär bli awesome! Dock så kommer jag sakna min baby....

Vi hörs imorgon innan jag drar gullisar, annars om typ en vecka!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: