UPDATE












Letade fram mammas gamla skor i morse. De satt som pricken över i:et på mina fötter idag. Helt fantastiskt fina!


Oj, oj, oj. Här var det tyst som i graven.
Sitter aldrig vid datorn längre...


Jag lyckades dra mig iväg till skolan i fredags och det var lite konstigt att vara tillbaka. Men tog mig igenom dagen i alla fall och avslutade den sedan med min älskling, kladdkaka och glass och djurgårdsmatchen.
Fortsatte helgen i samma chillstämning. Åt grillad mat, kollade El Clasico, chillade lite till och sen så ställde jag mig på Råsunda som avslutning. Lyckades heja fram Sundsvall till en poäng tillsammans med Anton, hans brorsa och hans polare.

Igår rörde jag en fotboll för första gången på en och en halv vecka. Kan tala om att det kändes riktigt konstigt! Men som vanligt så var det galet roligt!
Dagen idag tillbringade jag i skolan för att sedan skynda mig hem för att njuta lite av solen. Så himla härligt att den äntligen har letat sig fram!

Nu ska jag dra iväg och heja fram mitt lag till seger i Victoria Cup. Sen skyndar jag mig hem. Tänker verkligen inte missa Barcelona-Chelsea....!

Men vi hörs vänner!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: