there is just so many things I want to do.



















Hej tappra läsare!
Har tyvärr fullt upp mest hela tiden. Är det inte praktik hela dagarna, är det träning som gäller och är det inte det så hänger jag med min pojkvän eller träffar gamla kompisar. Livet flyter på helt enkelt och idag insåg jag att jag visst måste påbörja engelskaboken också... *suck*

Har iallafall, sen vi hördes sist, tränat en massa (älska fredagsträningar förövrigt), ätit, städat, träffat Amaia och Anton och hängt med hans polare, möblerat om i mitt rum, kollat film och ätit lite till.

Imorgon hade jag tänkt träffa Maja en sväng mellan praktiken och träningen också. Galet att hon blir 18 om typ en vecka...!

Nu hade jag tänkt börja resten av veckan med en god natts sömn.
Vi hörs fellas! Sköt om er!
PUSS

Kommentarer
Namn: Julia

Men oj vilken mupp-min på mig där! Haha!

Det var mkt mysigt och vi får träffas snart igen!

(din blogg är mycket fin måste jag också tillägga)

kram <3

2012-01-31 @ 19:30:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: