ARTONDE MARS

sötaste Mysan

Min helg har bestått av så mycket. Mest mat, men iallafall...

Efter att jag och Anton varit på Värmdö igår och kollat/spelat innebandy så drog vi hem till mig och jag lagade värsta goda supermiddagen. Vi avslutade sedan kvällen med min familj, filmen Crazy In Love med Josh Harnett, latte, choklad och chips.
Imorse var min baby tvungen att dra ganska tidigt, på grund av lagjobb...
Jag åkte till min farmor som bjöd på jättegod lunch och sedan fortsatte jag in mot stan för att ta en fika med My.
Riktigt kul att träffa henne igen! Var ett tag sen nu och behöver verkligen henne som lyckopiller ibland. Kan ju berätta att My föddes dagen efter mig och att vi har känt varandra sedan dess. Lite rolig kuriosa sådär...

Nu ska jag måla naglarna och sedan läsa lite svenska, hade jag tänkt.

Vi hörs igen imorgon!
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: